Koszyk

  1. x X

Zakupy razem: 0.00 zł

Twój koszyk jest pusty.

Dokonaj swoich pierwszych zakupów

Regulamin

REGULAMIN

Informacje ogólne


1. Sklep działający pod adresem www.lamere.pl, zwany dalej Sklepem, prowadzi sprzedaż towarów za pośrednictwem sieci Internet. Warunkiem dokonania zamówienia w Sklepie jest wypełnienie przez Klienta formularza zamówienia oraz akceptacja zawartych w niniejszym Regulaminie oraz w zamówieniu warunków i kosztów dostawy.

 

2. Stroną dokonującą zakupów w Sklepie, zwaną dalej Klientem, może być wyłącznie pełnoletnia osoba fizyczna lub firma.

 

3. Właścicielem Sklepu internetowego www.lamere.pl jest firma P.P.H.U. LM Monika Hendzel (działalność zarejestrowana pod adresem: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Władysława  Jeszke 9/9 , NIP 9721130453, REGON 364511655).

 

Oferta

 

1. Ceny towarów znajdujących się w ofercie Sklepu są podane w PLN i zawierają podatek VAT.

 

2. Oferowane towary są fabrycznie nowe.

 

3. Ilość i rodzaj towarów oferowanych w Sklepie są zmienne i podlegają stałej aktualizacji. Sklep zastrzega sobie prawo do zmiany cen towarów znajdujących się w ofercie. Ceną wiążącą dla Klienta jest cena podana przy towarze w chwili składania zamówienia.

 

4. Ilość towarów objętych ewentualną promocją w Sklepie jest ograniczona. Ich sprzedaż realizowana jest na podstawie kolejności zamówień potwierdzonych przez Sklep, aż do wyczerpania zapasów.

 

5.Właściciel sklepu może sprzedać towar w promocyjnej cenie, może również w ramach promocji wysłać produkt bez ponoszenia przez Klienta kosztów dostawy.

 

6. Sklep dokłada wszelkich starań, aby prezentowane w nim zdjęcia i opisy towarów były zgodne z ich rzeczywistymi cechami.

 

7. Prezentowane na stronach Sklepu nazwy producentów i marki należą do ich właścicieli.

8. Wszystkie towary oferowane w Sklepie La Mere  wykonywane są ręcznie i stanowią produkty unikatowe wykonywane na podstawie twórczych projektów, do których prawa autorskie przysługują wyłącznie Sprzedawcy lub osobom trzecim.

9. Wszystkie materiały zamieszczone na stronie (zdjęcia, teksty, materiały graficzne) stanowią własność firmy P.P.H.U. LM Monika Hendzel, lub firm współpracujących. Wykorzystanie ich bez zgody właściciela strony jest zabronione.

 

Realizacja zamówień

 

1. Warunkiem dokonania zakupów jest prawidłowe złożenie zamówienia. Zamówienie jest uznawane za ważne i wiążące, jeżeli formularz zamówienia został prawidłowo wypełniony przez Klienta i wysłany do Sklepu przy wykorzystaniu systemu rejestracji i mechanizmów zawartych na stronach Sklepu.

 

2. Zamówienia na produkty będą przyjmowane według kolejności zgłoszeń. W wyjątkowych sytuacjach, w przypadku braku danego towaru, Klient zostanie o tym niezwłocznie poinformowany i poproszony o podjęcie decyzji, co do dalszej realizacji zamówienia. Klient może anulować całe zamówienie, wyrazić zgodę na częściową realizację zamówienia lub na wydłużenie czasu realizacji.

 

3. Zamówienia złożone po godz. 15.00 oraz w soboty, niedziele i święta, rozpatrywane będą od rana następnego dnia roboczego.

 

4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma e-mail z potwierdzeniem zamówienia. Dodatkowo pracownik Sklepu może kontaktować się z Klientem telefonicznie w celu potwierdzenia zamówienia.

 

5. Sklep zastrzega sobie prawo do:
1. odmowy realizacji zamówienia, które zawierać będzie niekompletne dane, w szczególności takie, które są niezbędne do potwierdzenia i prawidłowej realizacji zamówienia,
2. odmowy realizacji zamówienia wzbudzającego wątpliwości.
 

6. Zmiany w zamówieniu Klient może wprowadzić wyłącznie przed jego wysłaniem.

7. Realizujemy wysyłkę za granicę Polski.

 

 

Płatności, dostawa

 

1. Klient za wybrane produkty może zapłacić :

Za pośrednictwem szybkich przelewów Shoplo

https://mail.ovh.net/roundcube/?_task=mail&_framed=1&_action=get&_mbox=INBOX&_uid=1927&_part=2&_extwin=1&_mimewarning=1&_embed=1

Po wybraniu tej opcji płatności klient automatycznie zostanie  przekierowywany na stronę banku w celu dokonania płatności, po której ponownie przekierowywany zostanie  do sklepu.

Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu uzyskania pozytywnej autoryzacji płatności.

Podmiotem świadczącym obsługę płatności online jest Blue Media S.A."


Przelewem na rachunek bankowy Sklepu

Płatność zagraniczne : ING Bank Śląski  PL17 1050 1533 1000 0092 2654 2521

SWIFT: INGBPLPW

W tytule przelewu prosimy podać numer zamówienia.


 2. Realizacja zamówienia rozpoczyna się po zaksięgowaniu środków na rachunku bankowym Sklepu.

 

3. Zakupiony towar z wybraną formą przesyłki wysyłamy w ciągu 2-14 dni od zaksięgowania wpłaty na koncie Sklepu w zależności od dostępności produktu


 

4. Koszty transportu ponosi Klient. Standardowe koszty przesyłki na terenie Polski  wynoszą:

- 15zł – paczka wysyłana kurierem

Sklep w ramach promocji, może wysłać towar na własny koszt.

 

6. Do każdego zamówienia Sklep wystawia rachunek, fakturę Vat  lub dowód sprzedaży.

 7. Zamówienia, które nie zostaną opłacone w terminie 3 dni kalendarzowych od dnia ich złożenia będą uznawane za nieaktualne i nie będą realizowane, chyba że w drodze indywidualnych ustaleń pomiędzy Klientem a Sklepem strony postanowią inaczej.

 

Wymiany, zwroty i reklamacje

 

1. Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.

Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient musi poinformować Sklep o swojej decyzji w drodze jednoznacznego oświadczenia, np. przesyłając pismo na adres: P.P.H.U. LM Monika Hendzel,  ul. Wł. Jeszke 9/9 62-080 Tarnowo Podgórne lub za pomocą poczty elektronicznej na adres: kontakt@lamere.pl

Sklep gwarantuje prawo zwrotu zakupionego towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki pod warunkiem, że towar nie był używany, ani nie został zniszczony lub uszkodzony. Ważne: Metki, zawieszki i inne oznaczenia towaru nie mogą być w żaden sposób naruszone.

 Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w ramach których usługa została w pełni wykonana, jeśli rozpoczęto spełnianie świadczenia za wyraźną uprzednią zgodą konsumenta oraz po przyjęciu przez niego do wiadomości ,że utraci przysługujące mu prawo do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy przez przedsiębiorcę - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego wyraźnie zindywidualizowanych potrzeb.

1.1 Towar należy odesłać na adres Sklepu z dopiskiem „ZWROT/ WYMIANA”. Do przesyłki należy dołączyć dowód zakupu (faktura) oraz formularz zwrotu/wymiany zawierający dane konta bankowego, na które Sklep powinien zwrócić pieniądze.

 

1.2 Zwracany towar powinien być wysłany Paczką za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem na adres:

P.P.H.U LM Monika Hendzel

Władysława Jeszke 9/9

62-080 Tarnowo Podgórne

Z dopiskiem „ZWROT/WYMIANA”.

Klient powinien zachować dokument nadania.

 

1.3 Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

 

1.4 W terminie 14 dni od otrzymania towaru Sklep zwróci Klientowi zapłaconą kwotę (wartość towaru brutto) wskazaną na dokumencie zakupu, przelewem na wskazany rachunek bankowy Klienta.

 

1.5 Sklep ma prawo wstrzymać zwrot płatności do czasu otrzymania zwracanego towaru lub do czasu dostarczenia dowodu jego  odesłania.

 

1.6 Sklep nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

 

2.W przypadku wymiany towaru, nieużywany towar, wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany należy odesłać na adres Sklepu z dopiskiem „WYMIANA”. Na wymianę towaru Klient ma 14 dni od daty otrzymania przesyłki.

 

2.1 Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa Klient.

 

3. W przypadku reklamacji  towaru, towar, wraz z dowodem zakupu (fakturą) oraz wypełnionym formularzem zwrotu/wymiany należy odesłać na swój koszt na adres Sklepu z dopiskiem „REKLAMACJA”.

 

3.1 Reklamacji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne powstałe z winy użytkującego zakupiony towar.

 

3.2 Wraz z reklamowanym towarem należy przesłać:

- oryginały dokumentów zakupu lub inny dokument potwierdzający zakup

- formularz REKLAMACJI

 

3.3 Zwracany towar powinien być wysłany Paczką za pośrednictwem Poczty Polskiej lub kurierem, wyłącznie na adres:

P.P.H.U LM Monika Hendzel

Władysława Jeszke 9/9

62-080 Tarnowo Podgórne

Z dopiskiem „REKLAMACJA”.

Klient powinien zachować dokument nadania.

 

4. Reklamacje, opóźnienia w dostawie, ewentualna niezgodność towaru z zamówieniem oraz szkody powstałe w czasie transportu powinny być niezwłocznie zgłaszane do Sklepu na adres mailowy kontakt@lamere.pl

 

5. Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni roboczych od dnia otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

 

6. W razie uznania reklamacji towar wadliwy zostanie niezwłocznie naprawiony lub wymieniony na nowy, pełnowartościowy. Jeżeli naprawa lub wymiana towaru nie będzie możliwa lub będzie znacznie utrudniona, Sklep – na podstawie ustaleń z Klientem – zwróci Klientowi cenę towaru brutto lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary. Koszty dostawy nowego lub wolnego od wad towaru ponosi Sklep.

 

Ochrona danych osobowych

 

1. Poprzez złożenie zamówienia w Sklepie, Klient wyraża zgodę na wykorzystanie i przetwarzanie przez Sklep danych osobowych podanych w formularzu zamówienia w stopniu niezbędnym do realizacji zamówienia oraz celów ewidencyjnych, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 1997 roku, nr 133, poz. 883 z późn. zm.).

 

2. Każdy Klient ma zagwarantowane prawo do wglądu oraz poprawiania swoich danych osobowych, może się także zwrócić z prośbą o skreślenie go z listy klientów. Sklep zobowiązuje się nie udostępniać żadnych danych osobowych swoich klientów, zarówno danych adresowych, jak i adresów e-mail, w celach niezwiązanych z realizacją zamówienia.

 

Postanowienia końcowe

 

1. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego oraz Ustawy z dnia 2 marca 2000 r. O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. z 2000 r. Nr 22, poz. 2).

2.  Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość za pośrednictwem sklepu internetowego, nie przysługuje Kupującemu (konsumentowi) w odniesieniu do umów: - w ramach których usługa została w pełni wykonana, jeśli rozpoczęto spełnianie świadczenia za wyraźną uprzednią zgodą konsumenta oraz po przyjęciu przez niego do wiadomości ,że utraci przysługujące mu prawo do odstąpienia od umowy z chwilą pełnego wykonania umowy przez przedsiębiorcę - w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego wyraźnie zindywidualizowanych potrzeb.